Jak szybko schudnąć 7 kilogramów? Czy to jest możliwe w miesiąc?

Jak schudnąć? To pytanie, które rodzi się w głowach coraz większej ilości Polaków. Co gorsze liczba nadprogramowych kilogramów stale rośnie. Dzisiaj statystyczny Polak ma około 7 kilogramów nadwagi.

Trzeba przyznać, ze 7 kilogramowa nadwaga to całkiem sporo. Z całą pewnością – jest już zauważalna. Pojawiają się boczki i fałdki na brzuchu. Zyskujemy również dobre kilka centymetrów w pasie. Co istotne, im mniejszy wzrost – tym defekt jest poważniejszy.

7 kilogramów nadwagi to jednak niezbyt duży problem. Z taką nadwagą – przy sprzyjających warunkach można uporać się nawet w ciągu jednego miesiąca. Jak tego dokonać? Co zrobić, aby schudnąć 7 kilogramów w ciągu miesiąca?

7 kilogramów w ciągu miesiąca. Jak schudnąć?

Po pierwsze: ogranicz ilość spożywanych kalorii

Absolutnie kluczowym elementem odchudzania jest stosowanie diety o obniżonej kaloryce. Nie oznacza to jednak, że powinniśmy jeść znacznie mniej. Wystarczy ograniczyć kalorykę o około 10% względem całkowitej przemiany materii. Większe ograniczenie kaloryczne – może skończyć się efektem jojo.

Po drugie: jedz regularnie!

Regularność to słowo klucz. Musisz zadbać o to, aby jeść regularnie – albowiem jest to kluczowe dla całego układu trawiennego. Systematyczne spożywanie pokarmów sprawia, że przemiana metaboliczna jest znacznie szybsza, co oczywiście odbija się na naszej wadze.

Po trzecie: pij dużą ilość wody!

Wiele osób kiedy zaczyna się odchudzać – nie pije zbyt dużo wody, obawiając się, że woda zmieni cyferki na wadze. Owszem, na początku możemy mieć lekkie przyrosty, ale finalnie woda pozytywnie wpływa na procesy redukcyjne. A przecież nie zależy nam na odwodnieniu, a faktycznej redukcji tkanki tłuszczowej.

Po czwarte: zrezygnuj z fast-foodów

To raczej oczywista wskazówka, ale niestety – nie dla wszystkich. Panuje moda na tzw. nagrody za dobre efekty. Wiele osób w czasie weekendu – w ramach nagrody, udaje się na kebab lub pizzę, co jest ogromnym błędem. Oczywiście, warto dbać o nagrody, ale nigdy nie powinny być one związane z jedzeniem, gdyż rujnują część naszych rezultatów.

Po piąte: suplementom diety powiedz TAK!

Suplementy diety na odchudzanie – niestety nie mają zbyt dobrego PR. Wynika to przede wszystkim z faktu, iż do pewnego momentu – środki tego typu nie działały. Dzisiaj jednak sytuacja nieco się odmieniła. Suplementy diety stają się coraz skuteczniejsze i mają ogromny wpływ na procesy redukcyjne.

Po szóste: poranny trening aerobowy

Udowodniono, że najefektywniejszym treningiem na odchudzanie są aeroby. Ćwiczenia tlenowe mają najlepsze stosunek poświęconego czasu do liczby spalonych kalorii. Co więcej, najefektywniej jest trenować o poranku (na czczo). Bieganie, jazda na rowerze czy jazda na rolkach – to znakomity sposób na trening.

Po siódme: wieczorny trening siłowy

Poza treningiem aerobowym, warto zadbać o regularny trening siłowy. To niekoniecznie najlepszy sposób na spalanie tkanki tłuszczowej, ale doskonały sposób na zwiększenie siły mięśni i poprawę kondycji organizmu, co przełoży się na zwiększenie efektywności porannego treningu.

7 wskazówek na 7 kilogramów redukcji w miesiąc. Czy to wystarczy?

Proces redukcyjny – z całą pewnością – nie jest łatwy. Nie mniej jednak, przy odpowiednim zaangażowaniu i dyscyplinie, możemy osiągać doskonałe rezultaty. Choć 7 kilogramów do zrzucenia w miesiąc to spore wyzwanie, to trudno mówić o nim jak o science-fiction. Wiele historii pokazuje, że takie tempo redukcji jest jak najbardziej możliwe.

Warto mieć jednak świadomość, że nawet chudnąc w takim tempie – musimy wykazać się sporą ostrożnością. Wszak, po zakończeniu odchudzania może pojawić się tzw. efekt jojo. Uniknąć możemy go tylko w 1 sposób – kontynuując wypracowane, zdrowe nawyki.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *