Jak schudnąć z brzucha? Najlepszy jadłospis.

Jednym z najważniejszych aspektów kobiecej urody jest szczupła sylwetka. Panie przykładają do swojej figury bardzo dużą uwagę. Niestety, drobne zaniedbania w diecie czy aktywności fizycznej mogą bardzo szybko się uwidocznić.

Tkanka tłuszczowa ma świetne warunki do wzrostu szczególnie w takich miejscach jak brzuch czy uda. To właśnie w tych miejscach najczęściej pojawiają się nieestetyczne fałdki, których pozbycie się jest długotrwałe i dosyć wymagające.

Jak schudnąć z brzucha – dieta

Choć można znaleźć opinie mówiące, że dieta przy odchudzaniu nie jest konieczna, to my mamy całkowicie odmienne zdanie na ten temat. W naszym rozumieniu zmiana nawyków żywieniowych jest absolutnie niezbędna. Aby pozbyć się zbędnych kilogramów musimy ograniczyć spożywanie niskowartościowego białka oraz węglowodanów prostych. Należy także zamienić niezdrowe tłuszcze na oliwę z oliwek.

Bilans kaloryczny powinien zostać ustalony na podstawie indywidualnych uwarunkowań oraz trybu życia. Jeśli nie mamy zbyt dużego pojęcia o dietetyce warto skorzystać z pomocy specjalisty. Koszt usługi stworzenia spersonalizowanego jadłospisu powinien nie przekroczyć stu złotych.

Jak schudnąć z brzucha – trening

Niewątpliwie, aktywność fizyczna w znacznym stopniu przyczyna się do redukcji tkanki tłuszczowej. Wynika to z faktu, iż organizm ma wzmożone zapotrzebowanie na energię i zaczyna korzystać z materiału zapasowego (tłuszczu) spalając go.

Trening, podobnie jak dieta – powinien być dostosowany do indywidualnych uwarunkowań. Plan treningowy dla osób, które od wielu lat nie podejmowały trudów żadnej aktywności fizycznej będzie zdecydowanie inny, aniżeli trening dla osób, których organizm był wprawiany w ruch częściej.

W przypadku treningu mamy większą dowolność. Należy jednak pamiętać, że aktywność fizyczna powinna nas męczyć i być sporym wyzwaniem. W momencie gdy trening zaczyna być lekki należy zwiększyć obciążenie. Lejący się pot z czoła, brak sił – to prawdziwy wyznacznik ciężkiego treningu.

Doskonałym pomysłem na trening jest również A6W

Każdy zorientowany w temacie fitnessu doskonale zna aerobiczną szóstkę Weidera, czyli zestaw ćwiczeń na brzuch wykonywanych w pozycji leżącej. Niestety, w Internecie i innych miejscach rozsiewanych jest wiele nieprawdziwych informacji na temat A6W.

W dzisiejszej publikacji pragniemy przedstawić Państwu trzy największe mity dotyczących aerobicznej szóstki Weidera, które pozwolą odpowiedzieć na pytanie – czy w danym przypadku warto robić ten zestaw ćwiczeń.

Mit nr 1: A6W na płaski brzuch

W wielu miejscach w Internecie przeczytać można, że A6W to ćwiczenia na płaski brzuch, co jest nieprawdą. Aerobiczna szóstka Weidera to ćwiczenia, których zadaniem jest rozwijanie i wzmacnianie mięśni brzucha, a nie zrzucanie zbędnej tkanki tłuszczowej.

Mit nr 2: A6W to nowoczesny zestaw

Szóstka Weidera często traktowana jest jako absolutne novum, a przecież zestaw ten został stworzony w latach 50-tych. O tym jak ewoluuował w tym czasie fitness nie trzeba nikogo przekonywać. Wiedza na temat ciała, odchudzania i wzmacniania mięśni jest nieporównywalna.

Mit nr 3: A6W jest proste technicznie

A6W to wbrew pozorom to trudny do realizacji zestaw ćwiczeń. Jeśli pragniemy wykonywać ćwiczenia zgodnie z założeniami, nie wystarczy wydrukować harmonogramu i zacząć ćwiczyć.

Przede wszystkim, źle wykonywane ćwiczenia mogą negatywnie odbić się na naszym zdrowiu, a konkretniej kręgosłupie, który narażony jest na szczególne obciążenia podczas realizacji tego planu treningowego.

A6W – czy warto?

A6W to zestaw ćwiczeń, które z pewnością mogą pomóc wzmocnić mięśnie brzucha. Jednakże w naszym przekonaniu, nie wyróżniają się one niczym szczególnym.

Jeśli zamiast a6w, przez miesiąc będziemy stosować się do innego planu treningowego z takim samym zaangażowaniem, to efekty z całą pewnością będą podobne. Nie zauważamy wyższości tego zestawu nad innymi.

Jednocześnie zachęcamy naszych czytelników do dzielenia się własnymi opiniami na temat szóstki Weidera. Czy udało wytrwać 42 dni? Pochwalcie się efektami w komentarzu!

Podsumowując, realizacja planu treningowego i zmiana nawyków żywieniowych powinny przynieść rezultaty. Trzeba jednak pamiętać, że odchudzanie stanowi proces długotrwały i zmiany w sylwetce następują powoli.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *