Jak schudnąć z brzucha i ud? Najlepsze metody.

Mimo, że za oknem chłód, śnieg i wiatr to wiele kobiet myślami wybiega już w ciepłe dni. Panie starają się już teraz zadbać o to, by w lecie wyróżniać się zgrabnym i jędrnym ciałem. To bardzo rozsądne, bowiem zmiany w ciele nie zachodzą błyskawicznie, a na wiele z nich potrzeba nawet kilku miesięcy. Przygotowania do sezonu z półrocznym wyprzedzeniem są zatem jak najbardziej wskazane.

W okresie zimowo-wiosennym Panie szczególnie trudnią się odchudzaniem. Wszak w lecie odsłaniają coraz więcej ciała, dlatego też zależy im na atrakcyjnej sylwetce i braku zbędnych kilogramów.

Jak schudnąć z brzucha i ud?

Dla tych, które jeszcze nie rozpoczęły przygotowań do sezonu stworzyliśmy poradnik mający na celu pomóc realizację danych założeń. Jak się odżywiać? Jak trenować? Czy warto korzystać z suplementów diet? Na te i wiele innych pytań znajdziecie odpowiedź w dalszej części tej publikacji.

Co jeść?

Najważniejszym elementem odchudzania jest oczywiście dieta. Nie w każdym przypadku wymagany jest restrykcyjny jadłospis. Jeśli pragniesz schudnąć kilka kilogramów wystarczy, że zrezygnujesz ze słodkich napojów, fast-foodów oraz wysokokalorycznych, przetworzonych produktów.

Sytuacja komplikuje się, gdy Twoja nadwaga wynosi kilkanaście lub kilkadziesiąt kilogramów. Wówczas to na brzuchu i udach znajduje się na tyle dużo tkanki tłuszczowej, że potrzebujesz radykalnych zmian żywieniowych i zdecydowanie większych obostrzeżeń.

Dieta powinna zawierać: pełnowartościowe białka, złożone węglowodany i zdrowe tłuszcze. Ilość dostarczanych pokarmów zależy od realnego zapotrzebowania organizmu (tryb życia, waga, wzrost oraz inne, indywidualne uwarunkowania).

Jak ćwiczyć?

Poza dietą warto zadbać o trening. Stworzenie harmonogramu ćwiczeń powinno mieć podobny priorytet co stworzenie harmonogramu posiłku.

Odpowiednia ilość ruchu gwarantuje rozpoczęcie spalania tkanki tłuszczowej. Organizm zmuszany jest do pobierania energii z rezerw organizmu, które znajdują się w tłuszczu – tym samym doprowadzając do spalania tkanki tłuszczowej.

Ćwiczenia dedykowane dla osób odchudzających są zawsze takie same (różnią się tylko obciążeniem). Bieganie, jazda na rowerze i pływanie – aeroby, których skuteczność w spalaniu tkanki tłuszczowej jest podobna. By dodatkowo spotęgować efekty na udach i brzuchu należy uzupełnić plan treningowy przysiadami, ABS II lub A6W oraz wykrokami i wspięciami na palce.

Co stosować?

Sposobów na odchudzanie jest naprawdę wiele. Większość z nich opiera się na stosowaniu diety i/lub realizacji planu treningowego. Coraz częściej za kompleksową kurację odchudzającą uważa się również niektóre suplementy diet. Dziś pod lupę pragniemy wziąć popularny ostatnimi czasy młody jęczmień. Czy faktycznie jest tak skuteczny? Jakie efekty można uzyskać suplementując zielony jęczmień?

Jak działa zielony jęczmień?

Działanie zielonego jęczmienia uwarunkowane jest przez dużą zawartość błonnika. Ta substancja odpowiada za szereg funkcji w układzie trawiennym. Jej suplementacja skutkuje między innymi przyśpieszeniem metabolizmu oraz zahamowaniem apetytu.

Ponadto, zielony jęczmień to duża zawartość beta-karotenu i witaminy C. To z kolei przyczynia się do wzmocnienia odporności i poprawy ogólnej kondycji fizycznej organizmu. Co więcej, zielony jęczmień wykazuje właściwości, które sprzyjają poprawie samopoczucia.

Jakie efekty można osiągnąć stosując zielony jęczmień?


Oczywistym jest, że efektywność odchudzania przy zastosowaniu zielonego jęczmienia jest bardzo różna. Wszak, zależy między innymi od indywidualnych uwarunkowań, trybu życia, diety oraz formy aktywności fizycznej.

Przy zastosowaniu zbilansowanej diety oraz wzmożonej aktywności fizycznej, zielony jęczmień może pozwolić chudnąć w tempie przewyższającym nawet 5 kilogramów na miesiąc. Niewiele środków na odchudzanie może poszczycić się taką wysoką skutecznością.

Zielony jęczmień, czyli hit nie tylko w Polsce

Zielony jęczmień to suplement diety, który bije rekordy popularności niemal na całym świecie. Szczególnie duże zainteresowanie można zauważyć w Stanach Zjednoczonych. To właśnie stamtąd wywodzi się ten preparat.

Liczne badania potwierdzają, że zielony jęczmień to obecnie jeden z najefektywniejszych suplementów diet wspomagających procesy odchudzania. Co więcej, ustalono, że nawet bez diety i treningu preparat ten może być skuteczny.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *