Jak schudnąć do wakacji? Najlepsze metody na odchudzanie

Czy wiesz, że do pierwszego dnia lata pozostało zaledwie pół roku? To ostatni dzwonek, aby wziąć się za siebie i poprawić własną sylwetkę.

6 miesięcy odchudzania

W ciągu sześciu miesięcy można radykalnie zmienić skład i budowę ciała – niezależnie od tego w jakim stanie jest ono aktualnie. Wszak, chudnąć można nawet w tempie 5-7 kilogramów na miesiąc. Oznacza to, że przez nieco pół roku schudnąć możemy nawet ponad dwadzieścia kilogramów. Całkiem sporo, nieprawdaż?

Wszystko fajnie brzmi. Jednak tak naprawdę osiąganie takich efektów zarezerwowane jest tylko i wyłącznie dla tych, którzy maksymalnie zaangażują się w procesy odchudzające.

Odchudzanie organizmu to proces, którego realizacja jest możliwa na wiele różnych sposobów. Diety, aktywność fizyczna, czy suplementacja – które rozwiązanie wybrać? Co zrobić, aby schudnąć? Każde z wyżej wymienionych metod odchudzania jest skuteczne. Nic nie stoi na przeszkodzie, by zastosować je wszystkie jednocześnie, co pozwoli uzyskać satysfakcjonujące wyniki w krótkim okresie czasu.

O ile dieta, czy trening to sprawa oczywista, o tyle w przypadku suplementacji jest sporo wątpliwości. Wszak, spora część szeroko reklamowanych środków najzwyczajniej w świecie okazuje się być nieskuteczna.

Motywacja – istotny element odchudzania

Wiele osób w pierwszej kolejności rozpoczyna poszukiwania diety, treningu czy suplementacji. I w zasadzie – słusznie, jednak do tego grona należy dodać motywację. Musi być ona naładowana bowiem na 100%. W przeciwnym wypadku będzie nam bardzo trudno sfinalizować procesy redukcyjne.

O motywację dbać możemy poprzez tworzenie szczegółowych planów działania, ustalenie systemu kar i nagród oraz stałe monitorowanie postępów.

Podstawą dieta.

Zdecydowanie najważniejszym elementem procesów redukcyjnych jest dieta. Bez niej trudno o jakiekolwiek rezultaty. Wszak, nawet najlepsze suplementy i najefektywniejszy trening będą nieskuteczne jeśli nie zadbamy o redukcję przyswajanego pożywienia.

Ważny trening.

Trening jest istotnym uzupełnieniem dla diety. Dlaczego? Wszak, to właśnie poprzez aktywność fizyczną zużywamy energię, która magazynowana jest między innymi w tkance tłuszczowej. Dlatego też, jeśli chcemy schudnąć – trening jest elementem kluczowym i niezbędnym.

Opcjonalna (!?) suplementacja.

Wydawać by się mogło, że suplementy diet to dodatek, który absolutnie nie jest koniecznym. Nic bardziej mylnego! Wysoka skuteczność suplementów diet sprawia, że są one wręcz niezbędne jeśli myślimy o szybkich efektach. Do najpopularniejszych środków zaliczamy zielony jęczmień, któremu sugerujemy się bliżej przyjrzeć:

Jednym z preparatów, który cieszy się nieprzeciętną opinia jest zielony jęczmień. To środek o bardzo silnym działaniu, którego efektywność nie podlega absolutnie żadnej dyskusji. Przeprowadzono bowiem wiele niezależnych badań, które potwierdziły wysoką skuteczność zielonego jęczmienia.

W dodatku, zielony jęczmień jest całkowicie bezpieczny – jego stosowanie nie niesie za sobą ryzyka wystąpienia jakichkolwiek skutków ubocznych. Mało tego, wysoka zawartość beta-karotenu, witaminy C i mikroelementów sprawia, że produkt ten wzmacnia odporność i poprawia ogólną kondycję fizyczną.

Należy mieć jednak na uwadze, że jak każdy suplement diety – powinien być tylko dodatkiem do odchudzania, a nie jego podstawą. W pierwszej kolejności zaleca się zatem zadbać o zmianę nawyków żywieniowych ora wzmożenie aktywności fizycznej.

Masz wątpliwości? Sprawdź jak wybierać skuteczne suplementy diety!

Wybór suplementów diet na odchudzanie jest przeogromny. Na półkach w sklepach znajdują się setki różnych preparatów. To z całą pewnością nie ułatwia wyboru.

Aby wybrać właściwy, skuteczny środek warto kierować się opiniami, recenzjami oraz rankingami. Absolutnie odradzamy sugerować się tym, co mówią w reklamach telewizyjnych czy radiowych. To oczywiste, że każdy producent będzie zachwalał swój środek.

Co więcej – nie warto również wierzyć w historie mówiące o redukcji kilkunastu kilogramów w ciągu miesiąca. Wszak, z punktu widzenia fizycznych możliwości organizmu jest to mało realne.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *