Dieta

Suplementy nie zdziałają cudów, jeśli nasza dieta będzie uboga w składniki odżywcze.Dieta Jeżeli wybieramy fast foody zamiast restauracji serwujących zdrowe jedzenie, to zaprzepaszczamy ćwiczenia i ewentualną suplementację. Nie musimy jeść tylko warzyw, nasza dieta powinna być różnorodna.strona główna naszej witryny Warto wprowadzić do diety kaszę, ryż brązowy, razowy makaron. Posiłki powinny być niewielkie, ale częste (co 3-4h). Jeżeli chcemy z naszego dania „wycisnąć” wszystkie dobre składniki, pamiętajmy, by nie mieszać pokarmów, które negatywnie na siebie wpływają. Dlatego należy zapomnieć o łączeniu pomidora i ogórka, pomidora i białego twarogu, czarnej herbaty i cytryny. Przez to niszczymy witaminy zawarte w tych owocach. Dieta jest podstawą w walce o zdrową sylwetkę. Nawet intensywne ćwiczenia nie dadzą zadowalających efektów, jeżeli będziemy obżerać się batonikami. Oczywiście dieta nie oznacza katowania się – jest mnóstwo przepisów na zdrowe i pyszne ciasta, ciastka, na zdrowe desery. Owoce i naturalnie suszone owoce z powodzeniem mogą zastąpić nam czekoladę. Warto też unikać słodzonych napojów, nawet tych kartonowych, które są reklamowane jako naturalne. Rzadko mają one z naturą coś wspólnego, przeważnie są sztuczne i zawierają w sobie mnóstwo niezdrowego cukru. Lepiej jest wybierać wodę i dodawać do niej cytryny. Jeżeli chcemy schudnąć, zrezygnujmy też ze słodzonych napojów kawopodobnych. Herbatę słodzić możemy naturalnym miodem z zaufanego źródła. Najwięcej schudniemy, jeśli odrzucimy żywność przetworzoną, słodycze, gazowane i słodzone napoje, smażone potrawy. Te ostatnie mogą się odbić na naszym zdrowiu w przyszłości. O wiele lepiej sprawdzi się gotowanie mięsa. Dużą szansę na chudnięcie mają weganie, którzy odrzucają słodzone jogurty, smażone mięso i przetworzone jedzenie na rzecz kasz i warzyw.

– autor artykułu