suplementy na silownie

suplementy na silownie

Paź 30

suplementy na silownie Dostosować trening do swoich celów fitness i budować w czasie i należy postępować odpowiedni program treningowy dla sportu.

Do tego najnowsze badania, intensywność ćwiczeń została obliczona metabolicznych równoważników zużycia tlenu (MET). Ćwiczenia ze średnią 4 MET są uważane za umiarkowaną intensywnością. Kilka przykładów tutaj może pomóc.

Średnia intensywność jogging jest 10,1 MET, na rowerze to 5,1 i 4,2 MET MET na spacery. Średni poziom intensywności do połowu wynosi 2,4 MET i polowanie jest 3,6 MET.

Zespół odkrył, że poziomy intensywności ćwiczeń zwiększone ryzyko zgonów spadła.

W rzeczywistości, co stanowi wzrost o 1,2 jednostek metabolicznych zużycia tlenu wiązało się z obniżeniem ryzyka zgonów, zwłaszcza w nowotworach płuc i przewodu pokarmowego, nawet gdy wszystkie inne czynniki zostały uwzględnione w analizie.

„Intensywność aktywności fizycznej w czasie wolnym powinna wynosić co najmniej umiarkowane tak, że korzystny wpływ aktywności fizycznej w celu zmniejszenia ogólnej umieralności na raka można osiągnąć,” polecam autorzy badania w komunikacie prasowym.

Obecnie istnieje wiele czynników ryzyka, które są związane z rakiem. Niektóre możemy kontrolować, inni nie możemy.

Palenie jest przykładem zachowania znane zwiększyć ryzyko zachorowania na raka, które można kontrolować.

suplementy na silownie

Twoje cechy genetyczne, które weszły od matki i ojca, są poza kontrolą, choć może być w stanie pomóc sobie, dokonując zmian w stylu życia, które oferują pewne korzyści ochronną.

Badania pokazują, że nadal wszystko robisz na co dzień, może mieć ogromny wpływ na ryzyko zachorowania na raka.

Będziemy chcieli, aby zwrócić szczególną uwagę na …

– Diety – owoce i warzywa nonstarch mogą oferować pewną ochronę raka, jak mogłoby diety o niskiej zawartości tłuszczu, bogate w błonnik.

– Alkohol dolotowy – picie z umiarem (2 drinki dziennie dla mężczyzn /; 1 drink dziennie dla kobiet /) jest uważany za bezpieczny, ale bardziej, niż może to zwiększyć ryzyko zachorowania na raka wątroby; raka jelita grubego i odbytu u kobiet.

– Aktywny – tych, którzy są aktywni fizycznie, zwykle co najmniej 30 minut dziennie, mają niższe ryzyko niektórych nowotworów, niż tych, którzy nie są aktywne.

– Otyłość – jest czynnikiem ryzyka wielu nowotworów, a tracąc zbędne kilogramy może zmniejszyć ryzyko wystąpienia tych samych nowotworów. Nawet trochę odchudzania pomaga.

Niebezpieczeństwa raka są realne i trudne do zignorowania Nasza oferta domów z bali całorocznych … jednak dobrą wiadomością dostarczone do nas z ostatnich badań jest to, że jeśli dana osoba jest aktywna – nawet umiarkowanie, tak – on już przyjęli zwyczaj, który pomaga zapobiegać nowotworom i cieszyć wielu zdrowych lat.

Następny po prostu głową ponad Daily Health Biuletynie Aby uzyskać więcej informacji o tym, jak zapobiegać nowotworom i powiązanie ćwiczeń i raka. Przez ograniczony czas można pobrać 5 darmowych istotne raporty zdrowotne …

– autor artykułu